MINDSET for IT - FUEL for IT - TRAIN for IT - REST for IT

Onze diensten

Personal Training
Personal Training

De 1 op 1 personal training is een individuele trainingsvorm waarbij je je laat begeleiden door een NASM* gecertificeerd personal trainer.

Read More


Small Groups Personal Training
Small Groups Personal Training

Schrijf je in voor een gratis proefles

Small Group trainingen hebben een unieke structuur waarbij er in kleine groepjes (4-8 personen) wordt gewerkt.

Read More


Program design
Program design

Een gepersonaliseerd trainingsschema die u gelijk waar en wanneer kan uitoefenen? Het kan!

Of het nu is om af te vallen, fitter voelen of in functie van uw sport? Het kan allemaal.

Q-life biedt u op maat gemaakte trainingsschema’s die u optimaal resultaat garanderen, indien correct uitgevoerd.

Read More


Q-Yoga
Q-Yoga

De yoga die wij aanbieden in Q-Life staat voor kwaliteit en persoonlijke begeleiding.

Het is een vorm van yoga die de oudste tradities eerbiedigt en steeds rekening houdt met het individu. Read More


Join onze facebook groep

Q-life Nieuws

Outdoor bootcamp 29 april

De eerste outdoor bootcamp is voorzien op 29 April, dat zal iedere laatste zaterdag van de maand doorgaan.

Meer informatie kan je vinden op de eventpagina op facebook


Transform your body – Schrijf je nu in…

Binnenkort start een nieuwe reeks van Transform your body. Via een intensief programma willen we u een geheel nieuw lichaam bezorgen in een relatief korte tijd. Een lichaamstransformatie is niet voor iedereen weggelegd, want er wordt enorm veel discipline, karakter en hard werk verwacht van de deelnemers.

Binnenkort start de 3e reeks en je kan hiervoor nu al inschrijven op Transform your Body

Q-life Magazine (PDF)

Q-life Blog

  • 15 slaaptips – voor een goede nachtrust

    Slaap is erg belangrijk voor je. Een van de belangrijkste Zweedse slaaponderzoekers, professor Torbjörn Åkerstedt, zegt dat de kennis over het grote belang van slaap voor de gezondheid toeneemt. Het blijkt dat we het risico op een groot aantal veelvoorkomende ernstige ziektes kunnen verminderen. Åkerstedt benadrukt dat slaap erg belangrijk is voor onze emotionele balans.

    Lees deze blogpost »
  • Geef je feelgood-hormonen een gezonde boost – 12 tips

    Het overkomt iedereen: je voelt je boos, geïrriteerd of depri zonder enige aanleiding. De oorzaak is meestal je hormonen. Grijpen naar zoetigheid om je weer wat beter te voelen is niet de juiste oplossing en maakt het vaak nog erger. Doe het onderstaande en je zult je écht beter voelen. Je hebt grote invloed op

    Lees deze blogpost »
  • Yoga en Stress

    Yoga en Stress We kunnen het niet meer ontkennen. We hebben met z’n allen steeds vaker last van stress.Met stress is in principe niets mis, maar wel wanneer het langdurig aanhoudt. Je lichaam is dan niet goed meer in staat om te ontspannen, en dit kan leiden tot tal van verschillende klachten en aandoeningen. Het

    Lees deze blogpost »
  • Word je sterker van “Core training’?

    Wanneer je aan duur atleten vraagt welke niet sport specifieke trainingen ze opnemen in hun training programma mag je er bijna zeker van zijn dat dat de meesten ‘core stability’’ oefeningen doen. Core stability lijkt de laatste jaren een zeer besproken onderwerp en misverstaand begrip in de fitness wereld. Veel trainers en atleten praten over

    Lees deze blogpost »
  • Strength & Conditioning voor Triatleten

    Strength & Conditioning voor triatlon Strength en Conditioning training sessies worden vaak vergeten of niet als evenwaardige training opgenomen in het schema van duursport atleten. Nog maar vrij recent doet kracht training zijn opmars bij duursporters terwijl deze vorm van trainen bij power atleten al jaren zijn plaats kent. Op vlak van blessure preventie is recent

    Lees deze blogpost »
  • Kurkuma, het levende goud!

    Kurkuma, het levende goud! Kurkuma Longa is één van de krachtigste medicinale keukenkruiden. Dit van oorsprong Indische kruid dankt zijn gezondheidsbevorderende eigenschappen aan het hoofdbestanddeel curcumine. Dit geeft het poeder ook zijn typische oranje-gele kleur. Er zijn talloze redenen op te noemen om dit kruid dagelijks te gebruiken. Zowel in de keuken als in suppletievorm.

    Lees deze blogpost »
  • Verzadigde vetten, goed of slecht?

    Verzadigde vetten, goed of slecht? De voedingswereld zit vol mythes, tegenspraken en foute informatie. In dit artikel bekijk ik de verzadigde vetten van naderbij. Het onderwerp wordt door een meerderheid van mensen onterecht gelinkt aan ongezonde voeding. De oorzaak voor deze foutieve conclusie ligt bij de publicatie van onjuiste en vervalste onderzoeksresultaten uit de jaren

    Lees deze blogpost »
  • Avocado, vet gezond!

    Avocado, vet gezond! Veel mensen denken dat de avocado een dikmaker is: het is tenslotte een vette vrucht. De avocado is echter een van de gezondste vruchten ter wereld. Naast het op peil houden van uw gezondheid is deze ook nog eens uitermate geschikt om mee af te vallen.

    Lees deze blogpost »
  • Waarom Power Nap?

    Naps reduceren stress, geven je creativiteit een boost, ondersteunen je geheugen, verhogen je seks drive en houden je jonger. Enkele van de meest historische figuren als Albert Einstein, Winston Churchill,Leonardo da Vinci,John F. Kennedy,Sir Isaac Newton,waren grote fan van Power Nap. Vele sporters, topsporters, zakenmensen van deze tijd plannen Power Nap in desondanks de drukte

    Lees deze blogpost »

Q-Life Fitness & PT
@QLifeBrugge

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief


LVL

Physicalcoaching Academy

Running center Brugge